donderdag 9 februari 2017

Brandend muskietenkaars onder een bed vermoedelijk oorzaak woningbrand te Latour

Huis volledig in de as gelegd, slechts een gascilinder heeft brand overleefd


Een woning in de Onsgelukweg te Latour is maandag afgebrand, zo bericht de afdeling Public Relations van het Korps Politie Suriname vandaag, donderdag 9 februari 2017. De brand is vermoedelijk in de slaapkamer ontstaan. 

Tijdens de brand was alleen een moeder in het huis. De vrouw had muskietenkaars aangestoken onder het bed. Zij vermoedt dat het beddenlaken vlam moet hebben gevat.

Onderzoek wees uit dat de rest van het gezin op het moment van de brand niet thuis was. De ingeschakelde brandweer kon slechts nablussingswerkzaamheden verrichten. Alleen een gascilinder kon in veiligheid worden gesteld.

De gehele inboedel is verloren gegaan. De woning is niet tegen brand verzekerd.

0 comments:

Een reactie plaatsen